Showing posts with label x sukanya...... Show all posts
Showing posts with label x sukanya...... Show all posts

24 June 2011

21-24 BENGKEL PEMBANGUNAN BAHAN P & P

dba berjoin venture dgn matagembira
berbengkel di Cinta Sayang Resort SP
nama tmpt bengkel cm seronok je
mcm xmau balik kn
tapi
nth..xpyh ckp la
biar ia mnjadi kenangan

peserta dr poli zon utara dikehendaki
mmbangunkan @ mnghasilkan
P & P secara online
mengikut bidang masing2

tanpa toturial
tanpa briefing
tanpa handout
tanpa fesi
agk2 dba reti x???

naseb ada matagembira
kami sama2 bijak
tersangat2 bijak
:)

tibe2 dba terasa mcm
"eh aku ni pakar IT ke"
yla, tiba2 mtk kami hasilkan
p & p online
hari last bengkel mtk present

lect len pn fenin
tmsuk lect jtmk
tp xpe
kalo ada basic
sekurang2nya dorang bleh godek2

kami?

nk tnya lect len
mklumlah masing2 bz
dgn hasil masing2

hasilnya, jeng2 jeng2 jeng2

tdk sbr utk mengomel di borang penilaian
tgk2 ketidakwujudan borang sedemikian

frust x dba ???

22 March 2011

buhsan .....

buhsan dgn manusia yg
bila ada esemen bertimbun2
duk canang 1 donia

mcm le
dia sorg je yang
mmpu smbung blaja

pdhl
blaja bknnya ditaja sesape
tajaan sendirian berhad
sape2 pn boleh blaja
xheran pun
ape da....

mcm le dia tu ..........

cuak la dgn org mcm ni

dba : xsuka...

26 May 2010

sekadar bertanya....

seronok dgr org berpengalaman bercerita
penting kan pengalaman
baru je tnya 1 soklan tnpa dirancang
jawapannya
*sgt memuaskan hati*

tapi
buat ketika dan saat ini
masih belum dapat cari jalan penyelesaian

berfikir sebaik mungkin
mencari keputusan
supaya tidak
menyusahkan
menyakitkan
mana2 pihak

dba : kpd org yg berpengalaman tu, sila tunggu soklan yg berikutnya.

25 May 2010

perubahan

perubahan memang perlu

dari buruk ke baik

dari baik ke lebih baik

dari lebih baik ke sangat baik

dari sangat baik ke terbaeekkk


tapi


kalau perubahan tu boleh menyusahkan hidup org lain

baik xpyh berubah kn


nk berubah boleh

biar kena dengan masa

biar kena dengan keadaan

biar kena dengan gaya


lagi satu

kalo nk berubah

bagi sign awal2

ibarat drive kete

nk belok kanan @ belok kiri

bagi signal awal2

xda la org len tibe2 jadi sakit jantung

kalo kita tibe2 belok
ma kata muka si kecik ni sama ngn muka dba masa kecik..yka, xpcyalah..myb bila besar dba dh bnyk berubah kn..;)

13 April 2010

kambing gurun

arini dba kena observe

xprepare pn

pakai ajaq je

bkn xda msa nk prepare

tp xda mood+malas

jd

bnyk yg t'syasyul

bnyk yg mcm xmnjd

bnyk yg nth hape2

huhuhu
malu plop kt tuke observe
nsb bek

bdk2 spoting ja

wlaupun dlm kpnsn

ibarat kata tuke obsrve

pkt2 bau mcm "kmbing gurun".;)

ape pn tq pd tuke observe

yg spoting cm bdk2 tue



sume pkt2 jd kmbing gurun musim pns cmni wlupun mekap tebai

dba : len x, kena plan betui2 "mikroteaching"..tp kadang2 kalo plan pn, xjd mcm di plan..penin2

06 March 2010

xsukanya.....

xsukanya..
xda masalah
cari masalah
pastu terkial2 nk selesaikan
dari maen2
jd makin serius
xsuka
xsuka
xsuka
dari xsengaja
jd sengaja
xsuka
xsuka
xsuka

dba " kalu kita fikir serius, benda yg maen2 pn jd serius, kalu kita fikir maen2, benda yg serius pun jd maen2...

08 February 2010

dan akhirnya....

alhamdulillah

dan akhirnya dba xrisaw lagi

dan akhirnya bff dba bjya 'mencekup' nya

dan akhirnya dapur dba bjya dikitchenkeeping kn

dan akhirnya dba rasa amaaaaan di rumah sendiri

ape daaa ...bnda tu pn nk takut

ek eleh....bnda tu pun nk hingaq 1 opis

ish2.....ingtkn apa la.....

bia apa org kata, dba memaaaaaaaaaang xboleh p ngn bnda ni....memang xboleh...

dba : tenkiu bff....hang memang perwirawati...;)