18 February 2010

jangan terlalu percaya

ah meng : selamat pagi cik...ptg ni ada klas x?
dba : ada mcm biasa..
ah meng : ala cik, ramai yg cuti lagi...
dba : xpa, klas tetap jalan mcm biasa...ada 2,3 org pn sy mengaja jgk...
( bkn nk tnjuk rajin, tp kena jd rajin utk hambat silibus yg dba akan bercuti nnti )
ah meng : banyak kelas yg kansel arini... kita kansel ja cik...spoting la cik...nnt kesian yg
xdatang...
dba : dba pedulik hapa klas laen kansel (dlm ati ja ni..) sy memang xspoting....cmni la, tiada
paksaan utk kamu dtang kelas...terpulang la...kalo rasa kamu ni "bermoral" datang la
kelas ya....lgpun kamu ada kt kamsis kan...
ah meng : jangan mala lo....aku gurau ja dengan cik.... soli ya cik... okeh, aku datang ....aku
datang....hehehhe
dba : manyak cantek lo ko punya 'aku' ( dlm ati ja ni ).... hehe.. okei....

student none muslim memang cmtu, berbahasakan 'aku'... bukan depa xbermoral , tapi dh style bangsa depa cmtu...tapi xsemua cmtu, ada jgk yg berbahasa saya....huhuhu
3.00 petang...dba p kelas , tgk2 ramai ja yg datang termasuk yg maseh lagi dlm mode raya... emmm tu la, jangan terlalu pcya ngn bdk...nsb baik dba xkansel klas.....;)

3 comments:

  1. oooooh hidup ceria kembali selepas membaca entri terbaru dba aka kelubey!

    ReplyDelete
  2. yka?? smga bertambah ceria dgn khdiran wekend..;)

    ReplyDelete
  3. saya ada kawan kaum Cina yang membahasakan dirinya "i". bila berbual dengan mereka biasa digunakan "i" dan "you"..belum lagi saya jumpa yang mcm student cik.hehe

    ReplyDelete