09 November 2009

kahwin oh kahwin


koleksi hadiah yg xdan abis dibalut, kehabisan seletep


next week, ada org tu kan

nk menamatkan zmn cik f_ _
xsbr nya nk bergaya

ngn baju buruk..huhuhu

nk beli baju baru


duit xbrapa cukup...;(

nama dh mkn gaji

dpt gaji dikunyah2 n ditelan cukup2..

lps raya

jiran sebelah petisyen aku n jiran bwh umh aku

plak bekwos

berijab wali sudah

bila eh....3bulan lps kot...

maaf nooooh, yg ni dba xdpt p


hrp meriah n selamat sejahtera





walaupun tnpa khdiran dba...penting ke aku...;)



kpd cik yg nk kwn next week : slmt meniti hari2 terakhir sebagai sorang yg berstatus B...he

dba : dba bila ? kali ni, dba yg tnya diri sndiri plak...cemuih doh dgr org duk tnya, acu cuba try test tnya diri sndiri......xda jawapang pung.....;)

5 comments:

  1. ulang tnya soklan : dba bila lg???;)

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu ni kira serah diri sebelum kene ngan org lain la ek... x soba nok make gula kawoh kg kelubey pullop neh!

    ReplyDelete
  3. ej : nsb bek mung xtanyo maso mari umh aku,kalu dok, aku kenyek auni..hahaha..

    adanz :holah, kaloh sblm bertanding la neh..;)dba kabo doh keh, meh le raye ke2 neh.. berkawoh2 gula...he

    ReplyDelete
  4. x po aih bju lama pun..bukan org tgok baju..lawa camna pun masa kenduri..org nak tgok pengantin ja jugok..uhuk(i pun pakai baju lama..)hehe..kawen 2 jgn isau..nampak dari air muka dba..x lama dah nie..eehehe

    ReplyDelete
  5. matagmbira : owh bru dba tau, u nujum upenya.tgk air muka pn dh tau nu..hehe..nujum 1 bnda lg bole x? dr air muka dba, dba kwen ngn sapa ? ;)

    ReplyDelete