17 July 2009

anAkAnda2 kU yAng ...............

seronoknya.....esok lusa tulat cuti...yea2.......wlaupun xda pe2 plan menarik lg, tp rase seronok sgt2 setelah berhempas pulas + berkerah keringat jmp anak2 baru sem ni....jumlah ank makin bertambah...di congak2 jumlah anakanda2 ku seramai 150 orang... yang paling istimewa nya. anak2 ku mcm2 jenis bangsa n warna kulit...he..aku kawen champur ke...ahaks...

1st time masuk kelas, nmpk semua cm ok...nmpk minat nk belajar...cuma yg sedikit mengkacaukan jiwa aku bila 1st time msk kelas X ni...ade la sorang anakanda ku tu sebijik rupenya mcm (-----)... dh la tu, banyak ckp...bila disuruh baca quran , wow suara dia... sodap sangat...(mcm roti jala matagembira).ehhehe..terkedu aku dengar anugerah ciptaan Allah s.w.t. tu.....

aku sebenarnya, bnyk lg yang nk merapu, tp bdk2 petisyen aku ni la......menggangu konsentret aku...ayya...terbantut idea da.........

2 comments:

  1. kalo bdk2 petisyen xdak u kata sunyi.. kalo ada u kata menganggu plk.. ish3 sampainya hatimu...

    ReplyDelete
  2. huhhuhuhu....mengganggu tu la membuatkan hatiku terubat...jd gumbira

    ReplyDelete