22 July 2009

mEraikAn PerminTaan @ MeMekAkkan tElinGA

fuh! minggu ni aku ditimpa b'mcm2 jenis permintaan...dr kengkawan opis , dr kEngkAwan luA opIs, dr bonda terChInta ..alamak! sukar nya nk penuhi permintaan2 tu..

jika aku Aladdin, udah tentu aku leh kuarkan lmpu ajaib n gosok2 ngn kain buruk, tibe2 ting! semua permintaan diraikan..

jika aku Doremon, aku seluk je poket n kuarkan tongkat ajaib, sekali ting!
semua permintaan diraikan....

jika aku ahli Sihir, sekali aku Jegilkan mata aku, hayunkan tangan
semua permintaan diraikan.....

jika aku transformer, aku putar2 kan diri ini, aku kalih kanan, kalih kiri
semua permintaan diraikan......

apakan daya , aku hanya lah seorang insan yang diberi nama hasnida binti ibrahim.....
aku bukannya yuvie & Nuno yg bertahan menjaga hati bak tutur kata depa " Biarkan aku menjaga perasaan ini menjaga segenap cinta yang telah kau beri engkau pergi aku takkan pergi kau menjauh aku takkan jauh sebenarnya diriku masih mengharapkanmu. "

sukarnya nk meraikan permintaan berbanding memekakkan telinga ...

6 comments:

  1. dilanda kejiwangan.. tanpa keberanian permintaan bonda takkan jadi kenyataan..

    ReplyDelete
  2. hahahaha..pandai noname..bk ujudkan kberanian tu, huh...hnya tuhan yg tau

    ReplyDelete
  3. xda pe CCg..saje cari isU..:)

    ReplyDelete
  4. kekadang kena jugak pekakkan telinga..coz kita tak kan pernah puaskan hati semua orang..hehe

    ReplyDelete
  5. ayt matagembira sijibik cm ayt abg JAK..

    ReplyDelete