26 July 2009

isnIn yAng kELam mEngkAbUtkAn

arini isnin, 1st time ajar shk..mai opis dh awl dh..ftstst ape yg patot..tp last2 minit kelam mengkabut jgk..cari nota yg nk ajar bebudk tu, tibe2 hilang..dh siap prepare jmaat lps..lupa ltk ktna....cari punye cari, tp xjmpa2..membe petisyen aku pn sama ..hilang note yg dia buat..nk xnk p jgk berjuang tnpa nota..kalo hbt xpa, masalahnya , xhbt wlaupn hmpir 3thn berjuang bnda yg sama..manusia mdh lupa kn..dh la klas kt h.Keeping.sebuah bilik yg dikunci dan memerlukan pengguna utk cari rajakunci di JHP sblm menerjah klas tu..ape kn daya ank2 sem 1, xbiasa n xfhm arahan aku termasuk lah kepala kelas...duk bertenggek la depa kt tepi, sisi n blakang bilik HK tu dgn peluh yg xsangga la...kesian pulak..aku dh la kelam mengkabut , p tgk klas berkunci, lg tensen..last2 aku mrh ngn ketua kelas..org dh bgtau p amik kunci kt JHP..alasannya, " lor, ingtkan utajah ada kunci" aku? kunci dba n knci w1 2.4 ada la.. msuk klas plak, xcukup krusi..yla ank rmai..smpai 54 orang..huh, nseb bek jnis yg xbuas..leh la ku kontrol..

6 comments: