16 August 2009

nk blk , xse blk...??

cuti 31ogos ni, ati nk balik..tp srba salah pulok..bila PA aku tpn. mace xbui aku blk...

ma ; " xpyh blk la, srba salah balik, lgpn xdok sapo balik cti sekolah ni, pkt2 nk sipe cuti
nati raya...
?? ; " blk la, rya 2mg lagi tu "

aku meme la nk blk...ma bg syrt, kalu nk blk, blk nga bas...bas? adui la, paling xsuko nek bas. mace2 hal..lmbt la, punoh la, kena tukar2 bas la...serik wei....rela lagi drive....perlis klate xdok la jauh sgt..tp nyada jgk la bilo drive..hahahahaha..

male dpt 1 sms : "payoh2 gak,duk kuantan la, nk kelik kg pn dekat...3jm lebih sapa doh...tiap2 mg buleh blk kg jengok ma......ko guano da? "

huahahahaa pndai teh pjk, guna2 kn ma lg tu, aku ni DEGIL la , xmake dipujuk wei....;)

7 comments:

  1. apa barang duk kontan, mitok je PKB terus, alase nak jaga ma yg dah tua bulih paka doh

    ReplyDelete
  2. nati marah miss CCG kutuk ngeri tumpah darah dia..;)buleh paka ko alase tu?

    ReplyDelete
  3. 2zatul: oke ea, jom kta pkt2 terjah pkb

    ReplyDelete
  4. ambo x pernah kutuk pun kontan, apalagi org kontan yg comel2.... saya merujuk kepada dba yg duk di kelubi apa kes nak mintak g transfer ke kontan, itu je la

    ReplyDelete
  5. heheh nak mintak tuka, thn depe la...thn ni dibekukan... lain la kalu cik da ada kabel besar paha

    ReplyDelete
  6. 2shamia : kalu besar peha, xkuat lg kabel staro tuh..kena besar bpak gajah kot nu ..;)

    ReplyDelete