11 August 2009

sleep..slept..slept...slapping !!!!!!


tidur dlm kelas memg perkara biasa..nk mrh stdnt pn, yla mcm kita xpenah buat kan...slalu gk buat time stadi dulu..lbh2 lg kalo kuliah yg tmptnya dewan...waaaa, dengan ekonnya yg nyaman, kerusi yg empuk, cahaya yg suam2 kuku, paking pulak tmpt yg strategik, ape lg wei...
lena la diulit mimpi....
masihku ingat lagi kuliah yg aku x sengaja tido,
kuliah fiqh usrah ngan madkhal aqaid...
jd kalo ngko, penah buat time ngko stadi dulu nida, ngko jgn sesuka hati nk melenting kalo sikalang ni, student ngko tido dlm kelas....
nah....terimalah akibatnya...............................

tp dulu, time tutorial aku xpenah plak nk tdo dlm klas...malu wei nk tdo...control ayu la konon2...maklumlah ......siqoh wa tawadu'...huahahaa....bdk2 sekarang ni, lain sket..xkira tmpt, masa...keja lena je dlm kelas.. cabaran bg aku arini, bila ramai bdk yg mengntk ala2 disorongkn bantal gitu....ngko bynglah, mana aku leh sabar, dlm masa 2jm, kta berdiri, bercakap, menulis dengan peluh yg xsangga...tapi 2,3 org bdk syok je tido...dh la depa tu duduk, xcatat ape pn, ala2 duk mkn angin tepi pntai gitu, xpn ala2 tgk wayang...aku lah anak wayang nya...hbt kan aku...;) memang la, xdinafikan ada yg bg tumpuan...ada yg siap salin semua yg aku luahkan..ada yg siap buat nota lawa2 lagi..ada yg bertanya itu ini...tp disebabkan 2,3 orang yang 'mabuk' , aku tiba2 hangin..

dh la msk lmbt...mcm2 alasan plak tu, bgn lmbt sb qiam la...sakit perut la....kalo nk layan smpai kiamat pn xda kesudahannya .

aku tgk, awal2 lg depa ngntuk..nk elakkan ngntk tu, aku benti ngaja..
pdhl aku baru ja ngaja 15mnt...aku bukak la diari aku zmn knk2 ribena dulu...lama gk, siap lukis2 kt whitebod lg tu..
bila buat cmni, luas plak bukaan mata depa...ala2 kucing kat sebelah tu...

pandai pulak depa gelak n menyampuk...aku ingat memang 'mabuk' xsedar apa dh..risaw gk.....

xkan nk crita psl aku 2jam kn..bknnya zoom in b'sama nida ...aku smbung lg luahan apa yg sepatutnya diluahkan..nk kena habiskan ni, mg depn kuiz 1 dah...bila aku mula je ...depa mula 'mabuk' lagi...siap


sabar nida...sabar.....aku suh depa p basuh muka..mandi pn xpa kt toilet tu...xmau...xngantuk katanya..pndai lak jaga saham...konon2 la xngantuk, hangpa duk menguap tu, pasai pa..saje nk beraksi ka??

kerana kasih kan geng yg btl2 nk stadi,

aku teruskan pjuangan...

klas 2jm ni.masa baru 45mnt, hangpa dh ngntk....

ksbran aku memang btl2 tergugat bila??

aku gmbrkan dengan gmbr kt bwh ni......
''
''
''
"
"
"
bila depa menguap smpai xingat dunia.

bila depa tersengguk 2

bila lena sesungguh hati....risaw kot tiba2 ngigau bkn2...

ape yang dirancang arini, semua xmenjadi. aku terpaksa gunakan plan b...yg mana aku telah mendera mental dan fizikal depa...cara penderaan tu, bialah rahsia..korang jngn plak memandai wt andaian sendiri ea...dlm kemarahan aku, ada timbangrasa jgk..;)

dba : len x, jgn cuba bermain dengan api noooohh.

5 comments:

  1. g kelas pah nibawak spray air... napok ngatuk je terus pancut spray... heheheh kompom ilangterus ngatuk budok2 tuh

    ReplyDelete
  2. wt mcm fru la ...lg ganah..bwk gas pemedih mata

    ReplyDelete
  3. satu lagi cara kejam..suh budak tu duk depan da.. nampak je nak menguap ke, mata lali ke, nak tertido ke, trus pukul meja sekuat2nya sampai tangan da terasa sakitnya..konfem 3 malam dia trauma nak tido..

    ReplyDelete
  4. hahaha..idea yg bole diterima..kalo dia melatah p tumbuk da cane?

    ReplyDelete
  5. huihuhu ganah weh cikgu zatul... budak2 zaman sekarang nih kene cuba elakkan sentuhan secara fizikal, makan diri nanti...

    ReplyDelete