03 September 2009

6 hari 5 mlm

26 ogos 2009 rabu
keja smpai 10.30pg..betapa semangat berkobar2 nk kelik kg..lalu dengan muka xtau malu, hidung xmancung, pipi tersorong2, mtk permit ngn LadyBoss nk kelik awl...alhmdulillh , borang pinky disain, apa yg ditunggu lg..terus menderu deru la aku....kul 11bertolak dr ulu pauh..drive smpai jeli, bru la benti smayang..lbh kurng kul 4.30ptg smpai kg kelubi..paking dba4624 tepi baf 6954..smpai je, terus pasang telinga menyembang ngn ma, semua bab ada, bab akhlak, ibadah, muamalat, mawarith, munakahat...hehehe..aku jdk pndengar setia n sesekali je menyampuk xterdaya mengomen wei, ponat den drive. menyembang sakan smpai la bbuka....;)

27ogos2009 khamis
arini pasar minggu, gagahkan diri jugak menerjah PM yg sememangnya ramai ore...saja gatai xda keja, round punya round...xbeli apa pun..rekod dlm hdp aku la, p PM blk tangan kosong.. mcm mana nk mmbeli...xnmpk pn pnjual...disebbkan rmainya pengunjung, alhmdulillah dorg selamatkan fulus aku..

28ogos2009 jumaat
lepak umh along..ank sdara sulung aku. blakang umh aku je..bkn apa, kalu ari lain, kesian plak nk tinggal ma sore2 kt umh..arini xpa, kak aku cuti, dia n anak2 ada umh.dihitung2 dh 6 bulan aku xjmpa dia..time aku blk, dia kt asrama...dr pg smpai petang duk situ..smpai ma tpn, suh balik..hahaha..cm bdk2 plak...

melayan along yg nk amk SPM thn ni, memg xabis..duk penin, tok wan suh jd doktor, ma aku suh amk TESL..konon2 leh gnti dia,sb ank2 ma, xda pn yg reti omputih,sume reti melayu..he..ummi suh p oversea.. cm la terer sgt..hahaha.

aku kata, jd apa yg kita mmpu n terdaya....jgn duk tensen pk kehendak ore..jgn jd bohsia dh le..;) skarang ni,dia ngh trialspm, gud lak yea ank sulung merangkap cucu sulung tok wan n tok ma...

29ogos2009 sabtu
sesi perebutan sang lembu merah..si batrisya blk n bwk skali redcow..apa lagi , hero2 kak aku pn, dengan semangat waja, berjuang merebut redcow tu.si batrisya memang kedekot..nk belai lembunya pn xbg, ini kn plak nk menunggang nya..setelah skt telinga aku dengar depa meraung, aku amik lembu tu semelih..haha..amik lembu tu, ltk dlm blk aku n kunci..pdn muka, korg kalah, cik su jgk yg juara..petang, kua jp jmpa membe n cari tudung yg kengkawan kirim..jnji ngn ma nk gonyoh kerusi batu, tp kansel sb ujan..slamat tenaga aku..;)
kerusi batu yg perlu ditonyoh menurut pndpt ma

batrisyia megah ngn redcow

30ogos2009 ahad
sunyi sepi, semua p skolah..yg xskolah p nusery..biasa2, ma aku duk sore2 la kalu ari skolah..pg ni, kena anta along p asrama..si syasya xp skolah arini, smata2 nk ikt aku anta alongnya....
ma tiba2 nk ikot jgk...siap nk menyinggah umh membe dia lg..berdebar2 aku..nsb bek membe dia xda..selamat utk kali ini..
jom mkn angin ngn dba4624 ke pengkalan chepa..
31ogos2009 isnin
kul 9pg bertolak ke kg ulu pauh..alhmdulillah kul 2.45 smpai changlun..nk p bzr , awl lg..round2 psr raya paling gah di changlun c mart ... kul 3 lebih p bzr, beli i2 n ini n terus pulang ke w1 2.4

dba : menghitung ari nk kelik raya plok ni....

2 comments:

  1. WOW, gaya penceritaan yg bersahaja! di tambah dengan sisipan gambar yang mengagumkan! syabas anda semakin maju dan bergaya!

    ReplyDelete