08 September 2009

rezeki hujung minggu

04 09 09 jumaat
cik fiz beria2 ajak bukak posa kt k.nerang smpena cti ujg mg .. aku buat xlyn je..bkn xberminat, tp kot2 menyusahkan tuan rumah..walaupun aku tahu tuan rumah sememangnya ikhlas sesangat sangat.he..siap bg peta malaysia lg kt ccG..huh, memang nmpk kesungguhannya..
05 09 09 sabtu
pg2 p round2 kangaq..saje tengok keindahan bandar terchinta cik azie aziera..hehe..msg ccG, tnya apa crita kunjungan ke k.nerang...setelah berdolak dalih, blk dr kangaq, aku dengan agk kekalutan jgk la, pack bekalan idup aku utk bkunjung ke k.nerang..lbh kurang jm 11 pagi aku n ccG bertolak dr ulu pauh..cm besa p ngn dba, tp aku buli ccG drive dba...
kul 6.30 gitu la, tiba umh kcG....btolak kul 11.00 , kul 6.30 bru smpai..? kmi xsesat, tp meronggeng alor star dlu..alhmdulillah, xshop ape pn, wndw shp ja...sb nya? xdapat paking la wei...tenseng...
10Q bebanyak buat fmly kcG, spesely, makbonda kcG...di atas layanan leh diibaratkan 5 stars.. dihidangkan dengan pelbagai lauk pauk...smpaikn xmuat aku nk tls kt blog ni, betapa bnyknya lauk..dihamparkan tilam yg empuk, smpaikan lps isyak trus lena..tnpa segan silu..
06 09 09 ahad
rejeki hujung mg berterusan hari ni, bila phD plak dgn berbesar ati jmpt aku bkak posa kt umhnya...huh, btuah dpt kengkawan cmni.... bila org dh jmpt, aku dengan ati yg berbunga2 bertemankan ccG tidak menghampakan phD menjamu selera msknnya yg konpem sodap beb...
07 09 09 isnin
cuti sempena nuzul al-Quran, alhmdulillah rejeki berbuka posa masih berterusan hari ni, bila pmanduku jutawan si ccG plak yg mempersilakan aku n kcG bbka kt umhnya...kecik2 pn pndai msk noooh...ccG msk ayam palembang...sodap wei.....katanya, ayam palembang ni, jdk hidangan raya kt tempt dia...konyang den...;)
dba : dba bila nk wt mjls bka posa...? anda buat .... anda dapat..... ;)

2 comments:

  1. x sbq nk tggu dba buat majlis berbuka pose same2. akn kujemput seluruh pelusuk ptss ni ehehe

    ReplyDelete
  2. huhuhuhu..nk kna wt ka? dba xreti msk...kalo wt kt kelate aci dak?he

    ReplyDelete