13 September 2009

selamat hari raya aidilfitri.....


assalamualaikum kengkawan...




khususon ila semua sohabat2 yg pernah 'tegur menegur' dba4624 . :)



matagembira ngn abe din

adanz

kak lin

cik fiz
kaki tulis

zatul n i-hez (btl x ejaannya)he

ajak

azi aziera (komen di lua alam maya)

ejay, en farid n auni

shamia





xlupa juga kpd insan2 yg baca dba4624 tp xpenah "tegur menegur", yang aku tahu hehehe





anakjohor

bdkkckxensem

atuk





juga kpd insan2 yang terbaca blog aku tp xpenah "tegur menegur" dan aku sndiri pn xtahu siapa gerangannya yg psti kita semua bersaudara kann...



?

?

?



kesempatan ini, aku selaku manusia biasa ingin, memohon








terima lah kad raya dr aku yg xseberapa ni.






6 comments:

  1. mekacih..selamat hari raya..nanti jemput datang raya ke umah..bawak ma retek..lama tak jupo dia..

    ReplyDelete
  2. ainul dan abe din ucapkan salam aidilfitri jugok..anggaplah nyanyian abe din kelmarin sebagai ucapan raya untuk dba dari kalu 2 orng..huhu

    ReplyDelete
  3. 2matagmbira : aku la org paling spesel, sb bkn dpt kad rya yg ada lagu, tp tuan empunya diri yg nyanyi secara live...;)

    ReplyDelete
  4. heheh selamat raya... hati2 balik kampongg..... jupa raya nanti yerr... awal dio balik weh..deki ni

    ReplyDelete
  5. umh shamia bekwos keh. insyaAllah dba p

    ReplyDelete